Doaku Sebagai Senjataku

Doaku Sebagai Senjataku
Kata-Kata Yang Baik itu adalah satu Doa untuk kebaikkan diri sendiri dan jugak orang lain..:)

SeIndah Cinta Di Syurga

SeIndah Cinta Di Syurga
Love IN Heaven

Aku Hanya HamBa Allah SWT

Aku Hanya HamBa Allah SWT
“Kullu nafsin za iqatul maut” - Setiap yang bernafas, Pasti akan Mati -

Friday, October 25, 2013

Aku Ingin Mencari Redha Allah S.W.T



Seseorang yang mengharapkan keredhaan Allah dan kebahagiaan Abadi di hari akhirat hendaklah benar-benar memberi perhatian khusus pada TAZKIYATUL NAFS iaitu penyucian jiwa. 

Ia harus berupaya agar jiwanya sentiasa berada dalam kondisi suci. Kedatangan Rasulullah ke dunia ini tak lain adalah untuk menyucikan jiwa manusia.

Barangsiapa tekun membersihkan jiwanya maka berjayalah hidupnya. Sebaliknya yang mengotori jiwanya akan sentiasa rugi dan gagal dalam hidup.


Letakkan segala harapan pada ALLAH SWT.

Bukan pada manusia..



sesungguhnya Dengan Rahmat Allah aku ingin mencapai Redha Allah.

dengan Rasa Cinta dan Rindu ku pada RabbaKu.

Aku mengInginkan syahid dan bertemu Allah kelak di syurga dengan penuh Cinta yang aku ada.





Carilah Allah dikala kamu lemah dan kuat.. Kerana tiada siapa yang mampu menolong mu kecuali Dia Yang Maha Berkuasa di atas segala sesuatu..ツ


No comments:

Post a Comment